Dat kan aan je browser liggen. We raden je aan om met een andere browser te proberen (Chrome of Firefox). Indien geen enkele browser werkt, kan dat te maken hebben met een “cache”-probleem van jouw browser. Doe het volgende om het cachegeheugen te wissen:Voor Chrome: https://support.google.com/accounts/answer/32050?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nlVoor Firefox: https://support.mozilla.org/nl/kb/buffer-van-firefox-wissen Het probleem blijft duren? Maak een screenshot van de fout en neem contact op met support@izimi.be of via +32 (0)2 505 08 …
Een cookie is een klein tekstbestand dat wordt verstuurd naar uw browser en dat wordt opgeslagen op de harde schijf van uw pc, laptop of smartphone, … wanneer u naar een website surft. Het gaat bv. om uw taalkeuze.
Als beheerder van de website www.izimi.be gebruikt de vzw Koninklijke Federatie van het Belgisch Notariaat (Fednot) drie soorten cookies. Deze vindt u in detail in deze pagina.
Onze cookie beleid is beschikbaar hier.