Kan ik mijn e-mailadres wijzigen nadat mijn Izimi-account is aangemaakt?

Izimi

Het e-mailadres is een cruciaal element op het Izimi-platform. Het is de link om contacten te leggen en u op de hoogte te houden van belangrijke informatie. U kunt uw e-mailadres echter wijzigen nadat u uw account heeft aangemaakt.

Nadat u bent ingelogd, kunt u met het pictogram met uw initialen bovenaan het scherm uw account beheren. Via het scherm “Mijn account” kunt u bepaalde gegevens in uw account wijzigen.

In het veld met uw e-mailadres, moet u op het symbool klikken om een ​​wijziging aan te brengen, en het nieuwe e-mailadres twee keer invoeren en vervolgens valideren.

Als u uw e-mailadres wijzigt, moet u het opnieuw valideren met de link die u per e-mail hebt ontvangen. (Als u de e-mail “Valideer uw e-mail” nergens in uw mailbox vindt, kunt u een verzoek indienen om deze e-mail opnieuw te verzenden via de knop Stuur een verzoek om e-mailverificatie of voer een ander adres in E-mail.)

Vond je deze FAQ nuttig?
0
0