Kan ik mijn e-mailadres wijzigen nadat mijn Izimi-account is aangemaakt?

Izimi

Het e-mailadres is een cruciaal element op het Izimi-platform. Het is de link om contacten te leggen en jou op de hoogte te houden van belangrijke informatie. Je kunt jouw e-mailadres echter wijzigen nadat je jouw account heeft aangemaakt.

Nadat je bent ingelogd, kun je met het pictogram met jouw initialen bovenaan het scherm jouw account beheren. Via het scherm “Mijn account” kun je bepaalde gegevens in jouw account wijzigen.

In het veld met jouw e-mailadres, moet je op het symbool klikken om een ​​wijziging aan te brengen, en het nieuwe e-mailadres twee keer invoeren en vervolgens valideren.

Als je jouw e-mailadres wijzigt, moet je het opnieuw valideren met de link die je per e-mail hebt ontvangen. (Als je de e-mail “Valideer uw e-mail” nergens in jouw mailbox vindt, kun je een verzoek indienen om deze e-mail opnieuw te verzenden via de knop Stuur een verzoek om e-mailverificatie of voer een ander e-mailadres in).

Vond je deze FAQ nuttig?
1
0