FAQ
Image

Al jouw notariële akten opgesteld sinds 2015 kan je eenvoudig  raadplegen in Izimi.

A. Hoe vind je jouw akten op je webapplicatie van Izimi?

  1. Log in op jouw privéruimte
  2. Je bent nu in jouw persoonlijke kluis. Klik op “Diensten”
  3. Je kan “Mijn notariële akten” raadplegen door op “instellingen” te klikken

In deze ruimte kan je:

  • een globaal overzicht zien van al jouw akten sinds 2015: “Mijn akten”
  • de originele opgeslagen akte(n) in de Notariële Akten Bank (NABAN) bekijken
  • een kopie van die akte(n) in jouw eigen Izimi-kluis uploaden

B. Hoe kan je jouw akten op je mobiele app terugvinden ?

Wanneer je verbinding maakt met je mobiele Izimi-app, word je persoonlijk verwelkomd en ontdek je enkele informatieschermen. Wanneer je naar beneden scrolt op je scherm, vind  je het onderdeel “Mijn notariële akten” terug.

Je kan jouw akten ook vinden via het icoon ‘Meer’ > ‘Diensten’ > ‘Bekijk mijn akten’

C. En wat met jouw akten van vóór 2015?

Geen paniek, deze kan je ook in je privékluis bewaren. Om dit te doen, heb je volgende opties:

  • Beschik je over een papieren exemplaar? Dit kan je scannen en opslaan in je Izimi-kluis, in de daarvoor bestemde categorie (bijvoorbeeld: Vastgoedakte > Mijn woning of Vastgoed categorie)
  • Beschik je niet over een papieren exemplaar? Je kan contact opnemen met de notaris die de originele akte bewaart  (de minuuthoudende notaris) en vragen om een digitale kopie in je Izimi-kluis te uploaden. Je notaris terugvinden ? Kijk hier :  https://www.notaris.be/notaris/zoek
Did you find this FAQ helpful?
Thumbs Up Icon 0
Thumbs Down Icon 0

Helpdesk

Heb je een vraag over Izimi?
Kun je niet inloggen of heb je een technisch probleem?